New upload / Nytt i butiken

Posted on May 9, 2010

0


A slot in the showcase…

Today my “2/3” is up in the pendant showcase! Go shop!
Find “Jewelry Pendant” in the showcase drop down meny.

…and a new upload!

And I finally have a new item in the shop. A bracelet made of some of the fair-findings. I didn’t mention it in my “starters” post because it was already finished. Just waiting for that photographic light I need from the Sun since I don’t have a studio…

hematit, hematite, armband, bracelet

En plats i Etsys visningsmonter…

Idag har jag ett av mina halsband uppe på Etsys temamonter med halsbandshängen. Lite krystad översättning av showcase kanske men du kan se vad jag menar här. Välj “Jewelry Pendant” i rullgardinsmenyn.

…och en ny sak till salu!

För första gången på evigheter har jag lagt upp en ny sak tll försäljning i butiken. Ett armband som jag gjort av mässfynd och silvertråd (med koppar). Och så en del andra lösa grejer jag hade liggande…

Känns bra att det händer nånting i butiken. Det senaste jag gjorde var att sänka portopriset och det börjar på att vara ett tag sedan…