Template / Mall

Posted on April 9, 2009

0


Template post

Does anyone know how I can mold WordPress into something that gives me a two-column post area, and one column of other stuff?
I want to be able to make parallel posts in English and Swedish, but perhaps that is to do things needlessly complicated.
Anyway, until I figured that out I’ll split my posts in two in this way instead.

Mallpost

Nån som vet hur jag formar WordPress till att ge mig en tvåspaltig miljö att skriva mina poster i (och en spalt vid sidan om med de andra småsakerna i)? Jag vill kunna skriva parallellt på svenska och engelska, så att två sammanlänkade, eller åtminstone sammanhörande, poster kan ligga sida vid sida. Fast det kanske är att krångla till saker i onödan?
Hursomhelst så får det bli uppdelat på detta viset tills jag har en bättre idé.

Tagged: ,